POLAKU, NIE STRESUJ SIĘ!

Aktywacja dla marki antyperspirantów NIVEA Stress Protect nie przebiegła bez stresu. W życiu, a szczególnie w pracy w agencji reklamowej nie da się go uniknąć. Jednak dzięki produktom z linii NIVEA Stress Protect można skutecznie niwelować jego widoczne objawy, takie jak nadmierna potliwość. To chcieliśmy uświadomić konsumentom w akcji, w której odpowiadaliśmy za całość działań: od strategii, przez kreację, aż po realizację. Osią działań był 2 Ogólnopolski Stress Test, dzięki któremu zdobyliśmy wiedzę na temat źródeł stresu i jego intensywności wśród Polaków, a jednocześnie spełniał on funkcję edukacyjną. Jakie wyniki? Budujące – ponad 30 tysięcy wypełnionych ankiet! Okazuje się, że wielu Polaków stres motywuje do działania. Nas też :)

Obróć ekran
Wystapił bład