ŚWIEŻOŚĆ I ZDROWIE Z RYNECZKU LIDLA

Ryneczek Lidla jest już kolejną kampanią GPD dla Lidla, która stawia sobie za cel promowanie nowoczesnego i zdrowego trybu życia oraz zmianę niekorzystnych przyzwyczajeń kulinarnych Polaków. Tym razem za cel postawiliśmy sobie przypomnienie wszystkim, ile dobra kryje się w owocach i warzywach. I jak prosto po nie sięgnąć. Tak powstał Ryneczek Lidla. Spoty z udziałem pani dietetyk z PTD oraz kucharzy przypominają o obecności warzyw i owoców w diecie. Z kolei podstrona Ryneczek Lidla na www.kuchnialidla.pl jest kompendium wiedzy na temat warzyw i owoców w codziennym menu. Opierając się na najnowszych doniesieniach z zakresu odżywiania oraz korzystając z profesjonalnego wsparcia dietetyka, prezentuje informacje, porady i ciekawostki, a także przepisy. Użytkownicy korzystający z portalu mają dostęp do ogromnej bazy oryginalnych przepisów na przystawki, dania główne i desery z warzywami i owocami. Jest tu zielono, świeżo, zdrowo i pysznie!

Obróć ekran
Wystapił bład