Dowiedz się więcej

Klient

Frugo

Kompetencje

Strategia

Idea kreatywna

Scenariusz

Szczegóły

W „Bądź Frr” zrezygnowaliśmy z klasycznej komunikacji. Postawiliśmy na pełne energii wideo online z pogranicza świata reklamy i rozrywki i posłużyliśmy się kanałami, które są ważne dla młodych ludzi.

Wyzwanie

Jak pokazać, że to nie kolejny wariant klasycznego napoju, a napój energetyczny? Jak przy okazji odświeżyć markę i zwiększyć jej rozpoznawalność wśród młodych ludzi?

Rozwiązanie

Zdecydowaliśmy się stworzyć coś, co będzie rezonować z młodzieżą. Nasz przekaz nie udaje, że mówi jej językiem – on po prostu to robi, głównie za pośrednictwem kanałów, które są dla niej ważne. Bycie naturalnym i autentycznym w każdej sytuacji jest wyzwaniem. Często otoczenie wymaga od nas elastyczności i dopasowywania się do oczekiwań, co skutkuje udawaniem kogoś, kim nie jesteśmy, i powoduje utratę energii. Nowa kampania Frugo Energy zachęca, by skończyć z udawaniem, odzyskać energię i zacząć żyć zgodnie z własnymi zasadami. Główny przekaz to „Bądź Frr!”, czyli „free”, „fresh”, „freaky” i „zawsze for real” – bez względu na otoczenie.

Po naszej stronie leżały strategia, idea kreatywna i scenariusz. Realizacją oraz produkcją zajęła się Papaya Films.

Efekty

Efekty

Kampanii udało się zrealizować założone przez nas cele – zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki. Wybrzmiało również, że Frugo Energy to energetyk.

Efekty uboczne 🙂

Wideo spotkało się z bardzo dobrym odbiorem grupy docelowej, a internauci w komentarzach wielokrotnie pytali o rozszerzoną wersję utworu Jacusia, stworzonego na potrzeby kampanii. Prośby były na tyle intensywne, że taka wersja faktycznie powstała (wraz z nowym teledyskiem, również zawierającym lokowanie produktu).

— Jeszcze jeden case.

PetRepublic

Brand content, FMCG, Produkty webowe

Crunchips

FMCG, Spoty reklamowe

John Dog, „Hej! Hau! Hello!”

Brand content, E-commerce, Publikacje