CASE STUDY
Crunchokazje
Dowiedz się więcej
Klient
Crunchips, Lorenz
Kompetencje
Szczegóły
Crunchips to impreza! Jednak styl imprezowania się zmienia, a wraz z nim oblicze czipsów Crunchips, które pokazujemy w ramach nowej platformy komunikacyjnej, będącej zachętą do czerpania z życia pełnymi garściami.
Wyzwanie
Jak odświeżyć wizerunek marki i pokazać, że wciąż wie, na czym polega dobra impreza, by odbiorcy byli skłonni sięgać po czipsy Crunchips częściej i przy większej liczbie okazji?
Rozwiązanie
By zapewnić marce dalszy rozwój, przedefiniowaliśmy pojęcie imprezy i dostosowaliśmy je do potrzeb młodego pokolenia, które zamiast wielkich i głośnych imprez częściej szuka ciekawszych i bardziej różnorodnych form spędzania czasu wolnego. W efekcie pokazaliśmy, że Crunchips zbliża i przyciąga do siebie ludzi, a dobra impreza z paczką w tle może zdarzyć się wszędzie…
Efekty
Kampania przyczyniła się do zdobycia rekordowych w historii marki udziałów rynkowych, zapewniła istotne wzrosty w parametrach wizerunkowych, budując jednocześnie wzrost świadomości spontanicznej i top of mind.