Dowiedz się więcej

Klient

Crunchips, Lorenz

Kompetencje

Strategia

Idea kreatywna

Produkcja wideo

Szczegóły

Crunchips to impreza! Jednak styl imprezowania się zmienia, a wraz z nim oblicze czipsów Crunchips, które pokazujemy w ramach nowej platformy komunikacyjnej, będącej zachętą do czerpania z życia pełnymi garściami.

Wyzwanie

Jak odświeżyć wizerunek marki i pokazać, że wciąż wie, na czym polega dobra impreza, by odbiorcy byli skłonni sięgać po czipsy Crunchips częściej i przy większej liczbie okazji?

Rozwiązanie

By zapewnić marce dalszy rozwój, przedefiniowaliśmy pojęcie imprezy i dostosowaliśmy je do potrzeb młodego pokolenia, które zamiast wielkich i głośnych imprez częściej szuka ciekawszych i bardziej różnorodnych form spędzania czasu wolnego. W efekcie pokazaliśmy, że Crunchips zbliża i przyciąga do siebie ludzi, a dobra impreza z paczką w tle może zdarzyć się wszędzie…

Efekty

Kampania przyczyniła się do zdobycia rekordowych w historii marki udziałów rynkowych, zapewniła istotne wzrosty w parametrach wizerunkowych, budując jednocześnie wzrost świadomości spontanicznej i top of mind.

— Jeszcze jeden case.

PetRepublic

Brand content, FMCG, Produkty webowe

John Dog, „Hej! Hau! Hello!”

Brand content, E-commerce, Publikacje