CASE STUDY
Hej hau hello!
Dowiedz się więcej
Klient
John Dog
Kompetencje
Szczegóły
Nową linię akcesoriów dla psów i ich opiekunów – Hej hau hello! – zaprezentowaliśmy w stylu sesji high fashion. Odważne stylizacje, wyrazista kolekcja, błysk fleszy – nie sposób przejść obojętnie!
Wyzwanie
Coraz częściej opiekunowie psów szukają akcesoriów, które będą nie tylko funkcjonalne, spełniające kryteria bezpieczeństwa i komfortu czworonogów, lecz również wyróżniające się, stylowe, dopełniające kreacje opiekuna. Jak stworzyć kolekcję, która będzie odpowiedzią na potrzeby konsumentów? I jak trafić do odbiorców wyrazistym przekazem online?
Rozwiązanie
Kolekcja Hej hau hello! wyróżnia się niepowtarzalnym wzorem, żywymi barwami oraz niespotykaną swobodą łączenia akcesoriów w różne kombinacje kolorystyczne. Zdecydowaliśmy się na utrzymanie kolekcji w kolorystyce wpisującej się w trend dopamine dressing. W jej skład wchodzą m.in. takie produkty, jak torby, legowiska, smycze, obroże, szelki, bluzy dla psów i breloki. Dodatkowym atutem produktów z tej linii jest możliwość łączenia poszczególnych kolorów i wzorów akcesoriów oraz personalizowania zestawów według własnego gustu.
W ramach działań marketingowych przygotowaliśmy sesję zdjęciową oraz 15-sekundowy spot utrzymany w klimacie sesji high fashion. W kampanii wzięły udział 3 kobiety wraz z psami, każda z innego pokolenia – pokazaliśmy, że w każdym wieku można bawić się kolorami oraz stylem.
High fashion
Z psich wybiegów na wybieg mody! Tak zaprezentowaliśmy nową kolekcję akcesoriów dla psów Hej, hau, hello!
Social media
Postawiliśmy na wyrazisty, oryginalny i przyciągający uwagę content.
Ekspozycja produktu
Zarówno w spocie, jak i w jego skrótach odbiorca skupia uwagę na produkcie.