CASE STUDY
Tu rządzi futrzasta łapa
Dowiedz się więcej
Klient
PetRepublic
Kompetencje
Szczegóły
Zbudowaliśmy Republikę Zwierząt – świat szczęśliwych, otoczonych opieką i miłością psów i kotów, w którym dobrej jakości karma to wyraz uczuć i troski. A rządy oddaliśmy futrzastej łapie!
Wyzwanie
Jak wprowadzić markę, która wcześniej nie komunikowała swojej obecności żadną kampanią, na mocno zagęszczony rynek karm dla psów i kotów? Jak zbudować zaufanie i zachęcić klientów do wypróbowania nowych produktów? W jaki sposób pokazać produkt z perspektywy zwierząt przy jednoczesnym uwzględnieniu punktów styku konsumenta z marką i dopasowaniu do niego przekazu reklamowego?
Rozwiązanie
Wykreowaliśmy świat, w którym to psy i koty rządzą opiekunami, a nie na odwrót. To świat, w którym zwierzęta domowe są otoczone opieką, a smaczna, pełnowartościowa i dobra jakościowo karma jest wyrazem miłości i troski o zdrowie oraz dobre samopoczucie zwierzaka. Przekaz zrealizowaliśmy w sposób humorystyczny, emocjonalny i widoczny dla nowych konsumentów.
Postawiliśmy na maksymalizację zasięgu
Zrealizowaliśmy kampanię w najbardziej zasięgowych mediach (Internet, telewizja), przy jednoczesnym wykorzystaniu formatów, bazujących na emocjach (spot video, shortsy). Kampania w social mediach (Facebook, YouTube, TikTok) pozwoliła konsumentom wejść do świata Republiki Zwierząt i podzielić się własnymi doświadczeniami. Równolegle budowaliśmy społeczny dowód słuszności dzięki współpracy z influencerami. A wszystko w spójnej stylistyce i w narracji pozwalającej połączyć różne punkty styku konsumenta z marką.
Efekty
Realizacja szerokozasiegowej kampanii, zauważalnej na wielu punktach styku konsumenta z marką:
+100 000 000
Wyświetleń reklam online
Optymalna częstotliwość w grupie docelowej
2,31%
Współczynnik kliknięć
Wysoka skuteczność rich media i duże zaangażowanie
Social media
Postawiliśmy na content bazujący na emocjach.
Instagram i rolki
Marka miała szansę zapaść w pamięć dzięki spójnej stylistyce i narracji.
Ekspozycja produktu
Każdy materiał nawiązywał do konkretnego produktu i jego benefitów.
Landing page
Stworzyliśmy landing page, który stanowi integralną część kampanii. Jest spójny z key visualem – oto gang Futrzastej Łapy, w którym pełno indywidualności! Każdy członek gangu jest inny, a co za tym idzie – ma inne potrzeby żywieniowe, które może realizować dzięki odpowiedniej karmie. W ten sposób uwypukliliśmy range produktów.