Dowiedz się więcej

Klient

Banki Spółdzielcze SGB

Kompetencje

ATL

Kreacja

Produkcja

Szczegóły

Kampania „Młode Wilki” to pierwsza szeroka akcja SGB skierowana do młodych, pokazująca, że samodzielność i działanie na własnych zasadach idealnie współgrają z nowoczesnym bankowaniem. Przekaz kampanii świetnie oddaje ducha młodych, którzy – podobnie jak banki spółdzielcze – cenią wartości uznawane za tradycyjne, a także dbają o swoje „stado”, czyli wspólnotę, autentyczność i lojalność. Kampania trafia w sedno potrzeb młodych, łącząc wolność z nowoczesnymi rozwiązaniami bankowymi dostępnymi w bankach grupy SGB. Bo bankowość spółdzielcza nie jest tylko dla rodziców i dziadków – to świetny wybór również dla młodych wilków!

Co było ciekawego w kampanii?

Praca nad projektem skierowanym do młodych była nie tylko wyzwaniem, ale też niesamowitą podróżą. Naszym celem było stworzenie nowoczesnej i świeżej kampanii, która trafi zarówno do młodszych odbiorców, jak i ich rodziców. Dlatego w procesie twórczym postawiliśmy na kilka formalnych rozwiązań: zaczynając od formatu filmu, przez użycie szerokich obiektywów, po mieszanie zdjęć z wideo. Zależało nam, aby znaleźć balans między nowoczesną narracją a nutą nostalgii za latami 90., co widać również w scenografii.

Kluczowa była dla nas energia naszych bohaterów. Chcieliśmy, aby młodzi widzowie mogli się z nimi utożsamiać, a rodzice dostrzegli w nich swoje dzieci. Każda postać miała swój niepowtarzalny charakter, ale razem stworzyli pełną energii paczkę. Od samego początku na planie było widać, jak szybko bohaterowie się zżyli, co dodało projektowi autentyczności.

Autentyczność była dla nas priorytetem – zarówno wizualnie, jak i emocjonalnie. Konsultowaliśmy elementy świata naszych młodych bohaterów, aby wszystko było zgodne z ich rzeczywistością. Chcieliśmy, by widzowie poczuli, że oglądają prawdziwe momenty, mimo że to produkcja komercyjna.

Zadbaj o ich niezależność - hasło w kampanii SGB
Zadbaj o ich samodzielność - hasło w kampanii SGB
Zadbaj o ich finanse - hasło w kampanii SGB

Rozwiązanie produkcyjne

Stworzyliśmy wilka 3D. Podczas tworzenia postaci wilka na planie filmowym wykorzystaliśmy technologię motion capture, polegającą na uchwyceniu ruchów aktora poprzez specjalne czujniki umieszczone na ciele. Dane z tych czujników są przenoszone na wirtualną postać, tworząc płynne, realistyczne ruchy. Dzięki temu twórcy mogą zintegrować animowaną postać z resztą sceny, nawet jeśli film jest kręcony w świecie rzeczywistym. Dodatkowo dział postprodukcji zadbał o odpowiednie przygotowanie detali takich jak tekstury, ubrania czy włosy.

Postać wilka w kampanii SGB

— Jeszcze jeden case.

PetRepublic

Brand content, FMCG, Produkty webowe

Crunchips

FMCG, Spoty reklamowe