archive.php

Lidlowe ceny

Nasza najnowsza kampania zrealizowana dla Lidl Polska to szalona i momentami bardzo zabawna podróż przez świat historii i legend, która udowadnia, że Polacy od zawsze byli oszczędni! Lidlowe ceny to zapowiedź nowej epoki oszczędzania – w Lidlu możesz robić to podczas każdych zakupów. W trzech niezwykłych spotach telewizyjnych zaprezentowaliśmy postacie, które zna każdy Polak: Mieszka I, Szewczyka oraz Jana Matejkę. Ale co łączy średniowiecznego władcę, znanego malarza i legendarnego specjalistę […]

Na tropie Lidlozaurów

Jak zorganizować skuteczną akcję sprzedażową, która dodatkowo bawi i uczy? Wystarczy wprowadzić w sklepowe uliczki Lidla grupę przesympatycznych dinozaurów oraz opracować mechanizm sprzedażowy akcji „Na tropie Lidlozaurów”. 10 zaprojektowanych przez nas kolorowych figurek Lidlozaurów na miesiąc zagościło w sklepach Lidla. A wraz z nimi cały zestaw produktów z naszymi sympatycznymi bohaterami – m.in. koszulki, pościel, worki na plecy, a dodatkowo specjalna książeczka oraz gra edukacyjna. Kampanię prowadziliśmy na różnych płaszczyznach […]

Lidl i NCEŻ – żywienie dzieci

Kiedy należy zacząć dbać o prawidłowe żywienie? Jak najwcześniej! Dlatego druga odsłona kampanii dotyczącej zdrowego żywienia, realizowana dla Lidl Polska we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej, została poświęcona dzieciom. Natomiast edukację najmłodszych w kwestii dobrych nawyków żywieniowych pozostawiliśmy Lidze Profesora Jot, Drużynie Witamin oraz superbohaterom z ulicy Borówkowej, czyli postaciom z trzech komiksów, stworzonych specjalnie dla naszych dzieciaków. Komiksy stanowiły część […]

Lisner

Jednym susem na głęboką wodę! Jak wypłynęliśmy z marką Lisner na szerokie wody Internetu? Sprawnie i z pomysłem! Na początku stworzyliśmy format kulinarny „Akurat dla Ciebie”, w którym pokazaliśmy, że produkty Lisner idealnie nadają się do tworzenia imponujących, ale nieskomplikowanych potraw. A potem pojawiły się formaty wspomagające. „Akurat na kanapkę”, w którym wzięliśmy na warsztat najpopularniejsze danie, jakie można sobie wyobrazić – tytułową kanapkę, i „Akurat mam pomysł” – seria lifehacków […]

Lidl – mniej plastiku!

Czy pojedyncza decyzja może mieć wielkie znaczenie? Oczywiście, że może! W nowej kampanii przygotowanej we współpracy z Lidl Polska poruszamy ważny problem zużycia plastiku na świecie. Stworzony przez nas spot uświadamia, że w czasach, kiedy co sekundę na świecie zużywa się 20 000 plastikowych toreb, indywidualne wybory każdego z nas mają ogromne znaczenie. Nie tylko edukujemy, ale przede wszystkim pokazujemy pozytywne zmiany wprowadzane przez naszego klienta, który ogłosił zobowiązania dotyczące zmniejszenia ilości odpadów […]

Eurobank

Jak skutecznie wyróżnić się spośród 40 banków i innych instytucji finansowych obecnych na bardzo konkurencyjnym rynku kredytów gotówkowych? I zrobić to tak, żeby 98% konsumentów rozumiało produkt, a prawie ¾ z nich stwierdziło, że to oferta inna i bardziej atrakcyjna niż w innych bankach? Wymyśliliśmy, żeby pokazać bank jako wypożyczalnię pieniędzy, i stworzyliśmy dla Eurobanku „wypożyczkę”, czyli produkt z zupełnie nową, niespotykaną w branży, pełną informacją o całkowitych kosztach wypożyczenia gotówki. […]

Lidl i NCEŻ

Czy marka może zmieniać świat na lepszy? Udowadniamy, że może! We współpracy z Lidlem i Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej przygotowaliśmy kampanię, której głównym celem było zachęcenie Polaków do ograniczenia spożycia soli i cukru. Przekonywał do tego nie tylko znany i lubiany Karol Okrasa, ale również prawdziwy autorytet w sprawach zdrowego żywienia – prof. Mirosław Jarosz. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy dwa spoty telewizyjne oraz serię edukacyjnych wideo. Nasz ekspert odwiedził również kilkukrotnie Kuchnię Lidla […]

Lech

Wierzymy, że od pozytywnego nastawienia zależy wszystko. Ludzie, którzy wierzą w siebie, potrafią dostrzec szansę i ją wykorzystać. My wykorzystaliśmy ten trop i stworzyliśmy postać brand hero marki, którego nigdy nie zobaczyliście, ale o którym na pewno słyszeliście. Leszka Chmielewskiego. I tak przez 5 sezonów nie pokazaliśmy go w spotach TV aż 7 razy. Gdzie nas to doprowadziło? Do prestiżowej nagrody: Srebrnego Effie.

Kuchnia Lidla

Jak sprawić, by format telewizyjny zaistniał z powodzeniem w Sieci? Wystarczy mieć na to przepis! Jego składniki można znaleźć na kanale Kuchni Lidla w ponad 1100 filmach, w których profesjonalni kucharze oraz youtuberzy odkrywają tajniki gotowania z wykorzystaniem produktów dostępnych w sieci Lidl. Na pierwszy rzut oka widać, że użytkownicy zasmakowali w proponowanym przez nas menu. Do tej pory kanał zasubskrybowało ponad 341 000 osób. Cieszy wciąż rosnąca oglądalność – ponad 113 milionów wyświetleń filmów […]

Lubella

Szybko, łatwo i smacznie – taka jest właśnie kuchnia Lubelli i taki jest jej przepis na dania z makaronem. I właśnie to podejście stało się dla nas inspiracją, która otworzyła niestandardowy kierunek komunikacji oraz najdłuższą dotychczas kampanię reklamową Lubelli. Udowodniliśmy, że oryginalne i nieszablonowe dania mogą być proste i szybkie w przygotowaniu, a makaron to najlepsza baza, która pozwala łączyć nieoczywiste dodatki. Tak powstały niebanalne i klarowne 15-sekundowe przepisy – osadzone w charakterystycznym […]