archive.php

Lisner

Jednym susem na głęboką wodę! Jak wypłynęliśmy z marką Lisner na szerokie wody Internetu? Sprawnie i z pomysłem! Na początku stworzyliśmy format kulinarny „Akurat dla Ciebie”, w którym pokazaliśmy, że produkty Lisner idealnie nadają się do tworzenia imponujących, ale nieskomplikowanych potraw. A potem pojawiły się formaty wspomagające. „Akurat na kanapkę”, w którym wzięliśmy na warsztat najpopularniejsze danie, jakie można sobie wyobrazić – tytułową kanapkę, i „Akurat mam pomysł” – seria lifehacków […]

Eurobank

Jak skutecznie wyróżnić się spośród 40 banków i innych instytucji finansowych obecnych na bardzo konkurencyjnym rynku kredytów gotówkowych? I zrobić to tak, żeby 98% konsumentów rozumiało produkt, a prawie ¾ z nich stwierdziło, że to oferta inna i bardziej atrakcyjna niż w innych bankach? Wymyśliliśmy, żeby pokazać bank jako wypożyczalnię pieniędzy, i stworzyliśmy dla Eurobanku „wypożyczkę”, czyli produkt z zupełnie nową, niespotykaną w branży, pełną informacją o całkowitych kosztach wypożyczenia gotówki. […]

Lidl i NCEŻ

Czy marka może zmieniać świat na lepszy? Udowadniamy, że może! We współpracy z Lidlem i Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej przygotowaliśmy kampanię, której głównym celem było zachęcenie Polaków do ograniczenia spożycia soli i cukru. Przekonywał do tego nie tylko znany i lubiany Karol Okrasa, ale również prawdziwy autorytet w sprawach zdrowego żywienia – prof. Mirosław Jarosz. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy dwa spoty telewizyjne oraz serię edukacyjnych wideo. Nasz ekspert odwiedził również kilkukrotnie Kuchnię Lidla […]

Lech

Wierzymy, że od pozytywnego nastawienia zależy wszystko. Ludzie, którzy wierzą w siebie, potrafią dostrzec szansę i ją wykorzystać. My wykorzystaliśmy ten trop i stworzyliśmy postać brand hero marki, którego nigdy nie zobaczyliście, ale o którym na pewno słyszeliście. Leszka Chmielewskiego. I tak przez 5 sezonów nie pokazaliśmy go w spotach TV aż 7 razy. Gdzie nas to doprowadziło? Do prestiżowej nagrody: Srebrnego Effie.

Kuchnia Lidla

Jak sprawić, by format telewizyjny zaistniał z powodzeniem w Sieci? Wystarczy mieć na to przepis! Jego składniki można znaleźć na kanale Kuchni Lidla w ponad 1100 filmach, w których profesjonalni kucharze oraz youtuberzy odkrywają tajniki gotowania z wykorzystaniem produktów dostępnych w sieci Lidl. Na pierwszy rzut oka widać, że użytkownicy zasmakowali w proponowanym przez nas menu. Do tej pory kanał zasubskrybowało ponad 341 000 osób. Cieszy wciąż rosnąca oglądalność – ponad 113 milionów wyświetleń filmów […]

Lubella

Szybko, łatwo i smacznie – taka jest właśnie kuchnia Lubelli i taki jest jej przepis na dania z makaronem. I właśnie to podejście stało się dla nas inspiracją, która otworzyła niestandardowy kierunek komunikacji oraz najdłuższą dotychczas kampanię reklamową Lubelli. Udowodniliśmy, że oryginalne i nieszablonowe dania mogą być proste i szybkie w przygotowaniu, a makaron to najlepsza baza, która pozwala łączyć nieoczywiste dodatki. Tak powstały niebanalne i klarowne 15-sekundowe przepisy – osadzone w charakterystycznym […]

Poznaj dzikie zwierzaki

Wiadomo, że dzieciaki uwielbiają zabawę! Ale dobrze, gdy przy okazji się jeszcze czegoś uczą… Jak połączyć te dwie rzeczy w jedną? Wystarczyło przygotować akcję „Poznaj dzikie zwierzaki”. Wraz z Lidl Polska wprowadziliśmy kolekcję fantastycznych figurek dzikich zwierząt. Każde zwierzątko zostało starannie przez nas zaprojektowane, a później tak samo starannie wykonane. Dzieciaki mogły zebrać aż 10 figurek i stworzyć fascynujące dzikie safari! Wystarczyło tylko, by ich […]

Sophie, Pierre et Lidl TV

Gdzie Francuzi uwielbiają kręcić swoje reklamy? W Polsce, a dokładniej – w Swadzimiu! Podczas naszej kilkuletniej współpracy z francuskim Lidlem opracowaliśmy koncepcję nowej kampanii, a następnie w całości ją zrealizowaliśmy. Kluczowym elementem kampanii było stworzenie spotów telewizyjnych w konwencji zabawnego sitcomu. Nasza międzynarodowa ekipa, w której znaleźli się francuscy aktorzy i reżyserowie, załoga GPD Film Studio oraz współpracownicy z całego świata, co miesiąc spotykała się w zaprojektowanej specjalnie w tym […]

Cien Food For Skin

Ekologiczne, wegańskie, etyczne i nowoczesne kosmetyki. Tego poszukują konsumentki świadome potrzeb swojej skóry, a jednocześnie identyfikujące się z ideą odpowiedzialności za świat, w którym żyjemy. Lidl, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych kobiet, stworzył linię Cien Food For Skin. A my ją wprowadziliśmy na rynek! Nasza idea była prosta: przedstawić kosmetyki Cien Food For Skin jako nowe, a zarazem najlepsze rozwiązanie dla kobiet szukających naturalnej, ale też odpowiedzialnej […]

Oknoplast

Kampanie stolarki okiennej muszą być nudne? Bzdura! Dla marki Oknoplast stworzyliśmy angażujący serial na YouTube – „Oknoplast LAB”. Zakres naszych działań obejmował przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, scenariuszy, nadzór nad produkcją, postprodukcję na YT oraz implementacja na Włochy, Niemcy i Francję. Efekt? Wybijający się w swojej kategorii serial o stolarce okiennej. Interesujący format oraz lekka forma sprawiły, że widzowie oglądali odcinki do końca i chętnie dodawali kanał do subskrybowanych. […]