Almette

ATL
LOTERIA
Online
Outdoor
Video
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • LOTERIA
  • Online
  • Outdoor
  • Video

Jak zwiększyć sprzedaż i jednocześnie utrwalić wizerunek marki w świadomości konsumentów? Potrzebna jest kampania promocyjna z prostymi zasadami i naprawdę wyjątkową nagrodą!

Marce Almette, należącej do portfela brandów Hochland, zaproponowaliśmy unikalną promocję konsumencką, którą osadziliśmy bardzo mocno w świecie Almette: naturalnym, sielankowym, idyllicznym. Ale przede wszystkim zaproponowaliśmy konsumentom nagrodę wprost z tego świata: Dom z Natury Almette, czyli w pełni wyposażony dom w górach, na własność. W ten sposób świat Almette stał się nie tylko jeszcze bardziej atrakcyjny, ale też dostępny dla każdego. Prosty mechanizm promocji oraz dotarcie z komunikatem o niej wszędzie (Internet, TV, outdoor, prasa) zaowocowały sukcesem: wielką liczbą zgłoszeń w konkursie i wyższym niż zakładany wzrostem obrotów marki.

Kampania sprawdziła się tak dobrze, że klient zadecydował o kolejnych edycjach, które z nawiązką powtórzyły sukces pierwszej, i o budowie kolejnych Domów z Natury. To be continued…?

zgłoszeń w konkursie

edycje konkursu

domy z natury

0:00 / 0:00