Eurobank

ATL
Bankowość
Finanse
Insight
Nagrodzone
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • Bankowość
  • Finanse
  • Insight
  • Nagrodzone

Jak skutecznie wyróżnić się spośród 40 banków i innych instytucji finansowych obecnych na bardzo konkurencyjnym rynku kredytów gotówkowych? I zrobić to tak, żeby 98% konsumentów rozumiało produkt, a prawie ¾ z nich stwierdziło, że to oferta inna i bardziej atrakcyjna niż w innych bankach?

Wymyśliliśmy, żeby pokazać bank jako wypożyczalnię pieniędzy, i stworzyliśmy dla Eurobanku „wypożyczkę”, czyli produkt z zupełnie nową, niespotykaną w branży, pełną informacją o całkowitych kosztach wypożyczenia gotówki.

Efekt – doskonałe wzrosty i wyniki biznesowe w czasie, kiedy rynek malał, i format reklamowy, który został z Eurobankiem na znacznie dłużej.
Efekt dodatkowy? Złote Effie 2016 w kategorii bankowość i słowa jury z uzasadnienia: „W zalewie procentów i obietnic „wszystkiego za 0” lub „najtańszego na rynku” ta kampania ujmuje prostotą i elegancją. Przykład dobrego współgrania między produktem – prostym i jasnym – a takim samym sposobem opowiedzenia o nim. (…) Po prostu świetna robota”.

więcej klientów w czasie, gdy rynek spadał

rozumiejących produkt bankowy

0:00 / 0:00