Lidl i NCEŻ – żywienie dzieci

ATL
Content
Food
Książki
Online
Video
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • Content
  • Food
  • Książki
  • Online
  • Video

Kiedy należy zacząć dbać o prawidłowe żywienie? Jak najwcześniej! Dlatego druga odsłona kampanii dotyczącej zdrowego żywienia, realizowana dla Lidl Polska we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej, została poświęcona dzieciom. Natomiast edukację najmłodszych w kwestii dobrych nawyków żywieniowych pozostawiliśmy Lidze Profesora Jot, Drużynie Witamin oraz superbohaterom z ulicy Borówkowej, czyli postaciom z trzech komiksów, stworzonych specjalnie dla naszych dzieciaków.

Komiksy stanowiły część książki zawierającej przepisy, porady oraz kompleksową wiedzę o prawidłowym żywieniu dzieci. Książkę klienci Lidla mogli zdobyć w promocji konsumenckiej. O niej oraz o specjalnych okazjach na Ryneczku Lidla informowały dwa spoty telewizyjne, a samą akcję wsparły filmy i artykuły na stronie Kuchnia Lidla, outdoory, radio, bumpery, bannery online, a nawet zaanimowane fragmenty komiksów!

Do polskich domów trafiło aż 2 400 000 egzemplarzy książki! Walka Lidla i NCEŻ o zdrowsze i dłuższe życie Polaków trwa!

spoty edukacyjne

egzemplarzy książki

0:00 / 0:00