Lidl i NCEŻ

ATL
Content
Food
Online
Video
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • Content
  • Food
  • Online
  • Video

Czy marka może zmieniać świat na lepszy? Udowadniamy, że może! We współpracy z Lidlem i Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej przygotowaliśmy kampanię, której głównym celem było zachęcenie Polaków do ograniczenia spożycia soli i cukru. Przekonywał do tego nie tylko znany i lubiany Karol Okrasa, ale również prawdziwy autorytet w sprawach zdrowego żywienia – prof. Mirosław Jarosz.

Na potrzeby kampanii stworzyliśmy dwa spoty telewizyjne oraz serię edukacyjnych wideo. Nasz ekspert odwiedził również kilkukrotnie Kuchnię Lidla i pomagał kucharzom modyfikować potrawy, by stały się zdrowsze. Dodatkowo, by ułatwić zmianę nawyków żywieniowych Polaków, Lidl systematycznie ogranicza ilość soli i cukru w swoich produktach.

Rezultat? Ponad 700 000 odsłon na YouTube na start… A walka o zdrowsze i dłuższe życie Polaków dopiero się rozpoczyna!

odsłon na YT

spoty edukacyjne

0:00 / 0:00