Lidl – mniej plastiku!

ATL
Content
Food
Online
Video
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • Content
  • Food
  • Online
  • Video

Czy pojedyncza decyzja może mieć wielkie znaczenie?

Oczywiście, że może!

W nowej kampanii przygotowanej we współpracy z Lidl Polska poruszamy ważny problem zużycia plastiku na świecie. Stworzony przez nas spot uświadamia, że w czasach, kiedy co sekundę na świecie zużywa się 20 000 plastikowych toreb, indywidualne wybory każdego z nas mają ogromne znaczenie. Nie tylko edukujemy, ale przede wszystkim pokazujemy pozytywne zmiany wprowadzane przez naszego klienta, który ogłosił zobowiązania dotyczące zmniejszenia ilości odpadów z tworzyw sztucznych i w rezultacie – przyczynienia się do ochrony planety.

Efekt?

Stworzona przez nas kampania pomogła dotrzeć do milionów odbiorców, zbierając przy tym niezliczoną liczbę pozytywnych komentarzy i przede wszystkim budując świadomość tego, że liczy się każda torba, każda słomka i każda butelka, a co za tym idzie, każda, nawet pojedyncza decyzja ma ogromne znaczenie.

0:00 / 0:00