Lidl sklep internetowy

ATL
Outdoor
Print
Video
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • Outdoor
  • Print
  • Video

Kiedy jedna z ulubionych sieci handlowych Polaków otwiera swój sklep online, to musi być ogłoszone z impetem!

Lidl – mając na uwadze wygodę klientów z małych miejscowości, którzy do najbliższego marketu mają sporą odległość, jak również wszystkich tych, którzy wolą robić zakupy zdalnie – postanowił udostępnić swój asortyment online. Od 5 kwietnia 2019 roku funkcjonuje sklep internetowy Lidla, oferujący szeroką gamę produktów non-food.

Kampanię promującą nowy sklep online rozłożyliśmy na dwa flighty. W pierwszym kładliśmy nacisk na ogłoszenie tej doskonałej wiadomości, a w drugim na zaznaczenie, jak sporym ułatwieniem dla milionów klientów jest dostęp do oferty online. Kampania była szeroko komunikowana w różnych mediach: w telewizji, w radiu oraz w outdorze – tysiącami citylightów i billboardów w całej Polsce, a nawet na przestrzeniach reklamowych wszędobylskich rowerów miejskich, dając do zrozumienia, że „Teraz Lidl jest wszędzie”!

spoty telewizyjne

wyświetleń na YouTube

0:00 / 0:00