Lidlowe ceny

ATL
Online
Outdoor
TV
Video
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • Online
  • Outdoor
  • TV
  • Video

Nasza najnowsza kampania zrealizowana dla Lidl Polska to szalona i momentami bardzo zabawna podróż przez świat historii i legend, która udowadnia, że Polacy od zawsze byli oszczędni!

Lidlowe ceny to zapowiedź nowej epoki oszczędzania – w Lidlu możesz robić to podczas każdych zakupów. W trzech niezwykłych spotach telewizyjnych zaprezentowaliśmy postacie, które zna każdy Polak: Mieszka I, Szewczyka oraz Jana Matejkę. Ale co łączy średniowiecznego władcę, znanego malarza i legendarnego specjalistę od smoków? Właśnie oszczędność, bo każdy z nich umiał oszczędzać z głową!

Stworzona przez nas kampania zdecydowanie przypadła odbiorcom do gustu. Jej teaser zdobył ponad 2 miliony wyświetleń w ciągu zaledwie tygodnia, a poszczególne spoty zyskały mnóstwo pozytywnych komentarzy. I nic dziwnego… W końcu okazja do podróży w czasie nie zdarza się codziennie!

niezwykłe spoty

ponad 2 mln wyświetleń

0:00 / 0:00