Na tropie Lidlozaurów

AKCJA SPRZEDAŻOWA
ATL
BTL
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • AKCJA SPRZEDAŻOWA
  • ATL
  • BTL

Jak zorganizować skuteczną akcję sprzedażową, która dodatkowo bawi i uczy?

Wystarczy wprowadzić w sklepowe uliczki Lidla grupę przesympatycznych dinozaurów oraz opracować mechanizm sprzedażowy akcji „Na tropie Lidlozaurów”. 10 zaprojektowanych przez nas kolorowych figurek Lidlozaurów na miesiąc zagościło w sklepach Lidla. A wraz z nimi cały zestaw produktów z naszymi sympatycznymi bohaterami – m.in. koszulki, pościel, worki na plecy, a dodatkowo specjalna książeczka oraz gra edukacyjna.

Kampanię prowadziliśmy na różnych płaszczyznach przy użyciu rozmaitych narzędzi komunikacji – powstały dwa spoty telewizyjne – wizerunkowy i produktowy, specjalny odcinek Kuchni Lidla na You Tube, a ulice miast i miasteczek wypełniły kolorowe elementy kampanii outdoor. O szczegółach akcji można było się też dowiedzieć w gazetkach Lidla, książeczce, katalogu i na specjalnie przygotowanej stronie WWW.

Jedno jest pewne, od teraz nasi mali prehistoryczni przyjaciele mieszkają w wielu polskich domach!

Spoty TV ponad 300 000 wyświetleń

Spoty TV

0:00 / 0:00