0:00 / 0:00

Ryneczek Lidla

ATL
Food
Online
Outdoor
Print
Video
Zobacz szczegóły
Zobacz szczegóły

Zakres prac:

Tags

  • ATL
  • Food
  • Online
  • Outdoor
  • Print
  • Video

Wiele osób myśli, że warzywa i owoce w marketach pochodzą z fabryk, przepełnionych szklarni lub tygodniami podróżują w kontenerach z Peru. Brak zaufania do tej gamy produktów skłonił Lidla do poszukiwania rozwiązania – i tu wkroczyło GPD, z pomysłem na kampanię promującą dostawców. Udowadnia ona konsumentom, że warzywa i owoce, które można nabyć w Lidlu, pochodzą z polskich gospodarstw, od polskich rolników, dokładających wszelkich starań, by ich uprawy były jak najbardziej naturalne i ekologiczne oraz przynosiły smaczne, zdrowe plony, które prosto z ich gospodarstw trafiają na Ryneczek Lidla.

Kampania „Dostawcy“ promowała produkty z Ryneczku Lidla w 9 spotach TV, na wszechobecnych outdoorach oraz na stronie WWW. I przyniosła obfite zbiory: zaowocowała zupełnie nowym spojrzeniem i zaufaniem konsumentów do działu warzyw i owoców w Lidlu, który teraz traktują jak swój lokalny ryneczek.

spotów telewizyjnych

bohaterów kampanii