Jak wykorzystanie nowoczesnych technologii w reklamie oszczędza czas i budżet? – Oh my ad! #20

Korelacja między czasem a pieniędzmi jest w reklamie olbrzymia. W jakich obszarach możemy szukać oszczędności, by czas i budżet ze sobą współgrał? Jak nowoczesne technologie usprawniają proces produkcji? Na te i wiele innych pytań odpowie Anna Błażejewska, Client Service Director w GPD FilmStudio.

Start

Kreatywność na zawołanie – o tajnikach copywritingu – Oh my ad! #19

Jak myśleć kreatywnie, kiedy czas goni nieubłaganie? Jak wygląda proces wymyślania kampanii reklamowych? I czy da się tak tworzyć na zawołanie? Na te i inne pytania dotyczące pracy copywritera odpowiadają Natalia Glesmann, Creative Group Lead oraz Karolina Kwiecień, Senior Copywriter w GPD.

Start

Jak tworzyć przekaz dla trudnych produktów? – Oh my ad! #18

Kredyty, umowy na prąd, ubezpieczenia to specyficzna kategoria produktów, która w komunikacji potrzebuje jasnych i czytelnych przekazów. Jak to zrobić skutecznie? Marek Wydłowski, Client Strategy & Project Creative Director, uchyli rąbka tajemnicy i podpowie, w jaki sposób można zdobyć złote Effie za komunikację bankowej pożyczki!

Start

Co ma wspólnego rzeźba z VFX Design, a sztuka z biznesem? – Oh my ad! #17

Sztuka szuka biznesu, a biznes sztuki – w wyniku tej potrzeby skrzyżowały się ścieżki GPD i Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, a owocem tego jest nowy kierunek studiów – VFX Design. O sztuce, biznesie i starcie rekrutacji opowiadają Wojciech Hoffmann z UAP i Marcin Mielke, 3D Supervisor.

Start

4,5 (8)

Marketing

Podcast by GPD

Oh my ad… bo reklama to nasze życie! Zajrzyjcie z nami za kulisy agencyjnego i produkcyjnego świata. Kim jesteśmy? Czym się zajmujemy? Specjalistów jakich dziedzin wokół siebie gromadzimy? Sprawdź, co mamy do powiedzenia o naszej branży i zrealizowanych kampaniach.